miércoles, 12 de enero de 2011

Conclusions pac 2.5

Aquest últim treball de l’assignatura, m’ha ajudat moltíssim a entendre com afavoreixen les Tic en el procés d’aprenentatge en alumnes que no tenen cap ( o poc ) coneixement tècnic en la matèria, i com han permès que puguin, a partir del projecte, trobar-se un ordinador davant i poder fer algunes coses bàsiques com buscar pel cercador Google o alguna cosa tan important per ells com és la recerca de feina. En el món que vivim actualment, tota persona que no té accés a les Tecnologies de la Informació, bé per impossibilitat material, o bé perquè no saben com funcionen, són gent exclosa, i si a més aquesta gent viuen en condicions de fragilitat social, laboral, econòmica, familiar i personal, ens trobem amb grans dificultats per a poder inserir socialment a aquestes persones. De tot el que m’ha suposat aquesta activitat, em quedo amb el que après com a futura psicopedagoga, que podré aportar a la meva experiència personal i laboral. M’he adonat del canvi significatiu que es realitza amb la implementació de Noves Tecnologies en els aprenentatges, de lo dinàmic que resulta el procés d’ensenyament – aprenentatge gràcies als suports tecnològics i dels nous models mentals que es generen dels canvis conceptuals que s’han donat. Finalment, dir, que trobo que la construcció d’aquesta activitat ha estat molt interessant i productiva perquè he après significativament dels aprenents, però també dels propis companys en els fòrums i dels missatges del consultor

No hay comentarios:

Publicar un comentario