miércoles, 12 de enero de 2011

Autoavaluació de l'activitat i de l'AC

Tornant la vista enrere, i partint dels meus coneixements previs en matèria tecnològica, haig de dir que estic molt satisfeta amb els meus aprenentatges a aquesta assignatura. He vist el meu mapa conceptual inicial, fet a mà , ja que no sabia ni com posar les relacions ni posar-ho en ordinador i l’he comparat amb l’últim que he fet per aquest projecte i veig un canvi abismal entre un i un altre. La veritat és que aprendre a treballar amb mapes conceptuals m’ha servit per a organitzar els meus pensaments i saber com relacionar conceptes. Tot i que la realització de la pac 1 va ser la que menys em va agradar, per ser la més teòrica em va aportar una base per situar i relacionar la Tecnologia Educativa, amb la Societat i la Ciència. Igualment el debat amb els companys va ser el que més positiu he pogut treure de la pac. A banda de les pac, crec que el treball col•laboratiu entre els companys és el que més m’ha agradat de l’assignatura, ja que hem pogut estar en contacte a través dels blogs, i de les aportacions als fòrums; sempre destacant l’actitud amable per a resoldre qualsevol dubte, igual que el consultor. La pac 2, tant la 2.1 Modelant històries, com la 2.3 el Projecte m’han servit per aprendre dels aprenents i veure com aquests han après amb la seva motivació i marcant-se un objectiu comú. Crec que aquests projectes, tot i que impliquen molt temps serveixen per a aprendre de manera efectiva ja que aprens pràcticament, i aquests aprenentatges costen d’oblidar. Tenint en compte la meva participació en el bloc i els fòrums, cal dir que al bloc he afegit tot el que era obligatori sobre els meus aprenentatges, però degut al meu estat de gestació no he pogut participar tant com m’hagués agradat en la realització del mateix. Quan en un principi se’ns va plantejar fer un bloc vaig voler plantejar-me un treball setmanal sobre els meus aprenentatges, encara que no ha estat possible com hagués volgut. En general comentar, que l’assignatura m’ha semblat força interessant i m’ha agradat molt, tot i que per ser una assignatura de 4’5 crèdits ha suposat molta feina.

No hay comentarios:

Publicar un comentario