FORMACIÓ DE TIC AMB PERSONES ADULTES CONTEXT GENERAL
Experiència en ensenyament: 2 anys
Experiència / Nivell d’expertesa en l’ús de TIC: S’ha impartit aquest curs a diverses empreses durant diversos anys
Tipus d’escola: Centre de formació no reglat
Localització del centre: Barcelona
Connexió: Internet Wifi
Localització dels recursos tecnològics: Aula d’informàtica ben equipada amb 10 ordinadors i 1 projector.
Situació sòcio- econòmica dels alumnes:Classe mitja
CONTEXT DE LA HISTÒRIA O CAS
Nivell dels alumnes: Nivell baix d'usuari de les TIC
Nombre d’alumnes: 8 alumnes
Àrea / unitat: Taller d'Informàtica
FITES EN LA HISTÒRIA
Activitats planificades a la sessió o unitat:Explicació ràpida de cada programa i activitats per aprendre l'ús dels diferents programes en sessions de 60 minuts.
Nivell d’aprenentatge esperat:Saber fer servir el Word, Excel, Power Point i Internet per tal de fer un ús correcte a l'hora d’utilitzar-lo a la feina diàriament.
Tipus d’activitat: Aplicació de les TIC
ACTIVITATS DE LA HISTÒRIA O CAS
Tecnologies utilitzades: Word, Excel, Power Point i Internet
Raó per la qual la fa servir : Per tal que els treballadors sàpiguen usar les TIC i les puguin aplicar en el seu espai laboral.
Naturalesa de les activitats (tasques cognitives a realitzar):Utilitzar eines per cercar informació i planificar projectes.
Dificultats trobades: Grup amb diferents nivells inicials sobre les TIC.
Ajuda / col•laboració emprada: El professor fa una introducció prèviament a les activitats i respon de manera pràctica als dubtes.
Rol del professor:Director de l’activitat i guia de l’activitat
Rol de l’estudiant: Explorador, descobrir conceptes i relacions i investigador per tal de descobrir el funcionament.
RESULTATS
Observacions: Diferents nivells inicials en les TIC, la qual cosa fa que sigui difícil tenir un ritme adequat per a tot el grup.
Avaluació de l’aprenentatge: Activitats pràctiques al final de cada sessió.
Lliçó apresa pel professor: Formació del grup mitjançant uns criteris inicials per tal de fer grups amb un mateix nivell d'informàtica per aconseguir un ritme adequat, per tal d’assegurar una estimulació i una motivació constant i una adequació de les activitats.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Companys, després de mil intents en posar la taula correcta i fer-ho de diferents maneres no ho he aconseguit. Ho sento!!
ResponderEliminar