lunes, 7 de diciembre de 2009

3. Seguiment i evolució de la webquest

He volgut finalitzar la webquest per a poder donar una visió objectiva del que va suposar la pac, ja que quan estàs endins pensant en entregues, deixar-la al teu gust, que quedi bé,... no pots treure la teva subjectivitat de sobre ( ni ara tampoc, encara que es veuen les coses d'una altra manera)
En un principi quan vaig llegir la pac sobre la realització d'una webquest haig de confessar que em vaig xafar bastant, ja que NO SABIA NI QUE ERA ALLÒ; vaig veure molt complicat la seva realització, però vaig indagar una mica en el Sr. Google i en els exemples que deia la consultora i alguns companys i vaig començar a veure-ho més clar.
En la formació dels grups, al principi va haver una mica de caos, però al final vaig constituir grup amb dues companyes, que tot i que a la realització de la pac va anar genial, ja que ens vam implicar totes molt, al principi ens va costar molt posar-nos per feina.
A diferència de la primera pac, tot i que va resultar molt interessant la seva realització perquè era molt dinàmic i molt actiu, aquesta em va enganxar per la seva importància formativa. M'explico: Com a futura psicopedagoga crec que és de gran utilitat que els alumnes, o els professors, segon sigui el cas, puguin tenir una eina didàctica tan a l'abast i tan dinàmica com és una web quest.
Actualment en l'era de la tecnologia la informació moltes vegades ens entra per la vista i poder tenir una eina d'aprenentatge àgil, fàcil i interactiva fa que la feina i els aprenentatges es fagin motivadors, sobretot pels alumnes.
En la realització de la webquest, a nivell de grup de treball, ens va costar una mica plasmar els aprenentatges teòrics i fer-los pràctics perquè volíem que fosin engrescadors per als alumnes ( població a la que anava dirigida la nostra web quest ), ja que sobre la interculturalitat i l'educació en valors hi ha molt escrit i si no li dones un altre caire podria haver estar molt repetitiu.
Puc dir que en general la realització de la pac 2 va anar molt bé. Amb el grup va haver molt bona entesa, cadascú feia les seves aportacions, sense que ninguna tinguessim un rol definit ni unes parts dividides. Cadascuna de nosaltres va donar el millor que podia i crec que el resultat va ser molt bo. Així que crec que l'experiència de les web quest no l'oblidaré i l'aplicaré en el meu camp professional.

No hay comentarios:

Publicar un comentario